TANIMLAR
İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.
Kanun: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
Kanun: 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu (Şirketler için)
Yönetmelik: Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188)
Ürün: Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusu
Hizmet Sağlayıcı: Ticari veya mesleki faaliyetleri kapsamında müşterisine hizmet sunan şirket veya “muhammetkose.com.tr”
Müşteri: Hizmet Sağlayıcının sunduğu bir hizmeti edinen, kullanan veya yararlanan gerçek ya da tüzel kişi veya “Alıcı”
Site: Hizmet Sağlayıcı’ya ait internet sitesi
Taraflar: Hizmet Sağlayıcı ve Müşteri
Sözleşme: Hizmet Sağlayıcı ve Müşteri arasında akdedilen işbu sözleşme
1. HİZMET SAĞLAYICI
Ünvanı: Muhammet Köse – muhammetkose.com.tr (Bundan böyle “Muhammet Köse” veya “Hizmet Sağlayıcı” olarak anılacaktır.)
Adres: Lalapaşa, Cumhuriyet Cd. Cumhuriyet İş Merkezi No:1 İç Kapı:190, 25010 Yakutiye/Erzurum
Telefon: +90 (537) 702 62 25
E-posta: iletisim@muhammetkose.com.tr
2. MÜŞTERİ
Bundan böyle Alıcı ve Hizmet Sağlayıcı birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.
3. SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu sözleşmenin konusu, Hizmet Sağlayıcı’nın, Alıcı’ya satışını yaptığı, işbu sözleşmenin 3’ncü maddesinde nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen hizmetlerin satışı ve ifası ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
İşbu sözleşmenin konusu, Hizmet Sağlayıcı’nın, Alıcı’ya satışını yaptığı, işbu sözleşmenin 3’ncü maddesinde nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen hizmetlerin satışı ve ifası ile ilgili olarak 6098 sayılı Borçlar Kanunu, 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir. (Şirketler için)
4. HİZMET DETAYLARI
İşbu Sözleşme konusu hizmete ve ödeme şekillerine ait bilgiler aşağıdaki gibidir:
Hizmet:
Satış Fiyatı:
Ödeme Şekli:
5. HİZMETİN İFASI ve İFA ŞEKLİ
5.1 Hizmet, online ortamda veya Alıcı’ya bildirilen başka bir adreste ve bildirilen tarihte ifa edilecektir. İfa anında Alıcı ifa yerinde bulunmaması halinde Hizmet Sağlayıcı edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir.
5.2 Sözleşme konusu hizmetin ifası için işbu Sözleşme’nin Alıcı tarafından onaylanması ve hizmet bedelinin Hizmet Sağlayıcı’nın sunduğu ödeme şekillerinden biri ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise Hizmet Sağlayıcı, Sözleşme’ye konu hizmeti ifa etme yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
6. GENEL HÜKÜMLER
6.1 Alıcı, Hizmet Sağlayıcı’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu hizmetlerin temel nitelikleri, vergiler dahil satış fiyatı, ödeme şekli, ifa yeri, ifa koşulları ve satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusu dahil fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere hizmet ile ilgili her türlü bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında hizmeti satın aldığını işbu Sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.ahmetekinci.com.tr sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve fatura işbu Sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır. Hizmet bedeli ödendiği vakit, bu Sözleşme kurulmuş ve Alıcı, Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
6.2 Hizmet Sağlayıcı, sözleşme konusu etkinliğe ilişkin olarak www.muhammetkose.com.tr ’de yer verilen bilgilerin doğruluğu ve hizmetin belirtilen niteliklere uygun olmasından kendisinin sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
6.3 Eğitim içeriği, eğitim esnasında, Hizmet Sağlayıcı’nın ekip dinamiklerine veya başka bir sebebe bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bu durumda katılımcının ücret iade hakkı doğmamaktadır.
6.4 Hizmet Sağlayıcı, programda açıklanan eğitim günü, saati, yeri değiştirme hakkını saklı tutar.
6.5 Eğitimlerin belirtilen saatten daha erken ya da daha geç bitmesi eğitmenin inisiyatifinde olup, bu durum Alıcı’ya bir talep hakkı vermeyeceği gibi, planlanandan daha uzun süren eğitimler için Hizmet Sağlayıcı’ya, Müşteri’den ek bir ücret talep etme hakkı vermez.
6.6 Eğitim esnasında, eğitmene veya diğer katılımcılara sözlü olarak sataşma, kışkırtma, hakaret ya da şikayete konu olacak herhangi bir eylem ya da davranışın vukuu bulması halinde, Hizmet Sağlayıcı bu eylemi gerçekleştiren katılımcıyı veya katılımcıları online sınıftan çıkarma ve bu katılımcı veya katılımcılar açısından eğitimi sonlandırma hakkına sahiptir. Bu durumda katılımcı veya katılımcılar konu eğitime katılmak için ödediği bedelin iadesini talep edemez.
6.7 Alıcı, Hizmet Sağlayıcı’dan aldığı eğitim programının içinde verilecek olan eğitim materyallerini (PDF, PowerPoint Sunumu vb.) hiçbir şekilde kopyalayamaz, çoğaltamaz, satamaz ya da ücretli/ücretsiz olarak dağıtamaz. Alıcı, herhangi bir şekilde söz konusu materyalleri kopyaladığı takdirde bu ürünlerle ilgili Hizmet Sağlayıcı’nın uğrayacağı tüm maddi ve manevi zararları ile yoksun kılınan kazancı tazmin edeceği gibi cezai yaptırımlarla da karşı karşıya kalacaktır.
6.8 Eğitime katılım bağlantısı, Alıcı’ya Hizmet Sağlayıcı tarafından e-posta ya da WhatsApp ya da SMS yoluyla gönderilecek olup, bunun takibi Alıcı’ya ait olacaktır. Hizmet Sağlayıcı tarafından gönderilen e-posta ya da SMS ya da WhatsApp mesajı katılımcıya ulaşmaması halinde, sorun katılımcıdan kaynaklanıyorsa, Hizmet Sağlayıcı herhangi bir mesuliyet kabul etmez ve konu bildirim katılımcıya yapılmış sayılır.
6.9 Eğitim yeterli kontenjana ulaşmadığı takdirde, ücret iadesi yapılması veya bu hakkın başka bir eğitime katılım için kullanılmasına imkan verilmesi tamamen Hizmet Sağlayıcı’nın tasarrufundadır.
6.10 Taraflar, Sözleşme’nin hükümlerinin haksız şart sayılabilecek bir özellik taşımadığını, menfaatler dengesi bakımından bir haksızlık bulunmadığını kabul ederler.
6.11 İşbu sözleşme hükümleri 6098 sayılı Borçlar Kanunu ve 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri dikkate alınarak hazırlanmıştır. İşbu sözleşme hükümlerinden hiçbiri işbu Sözleşme’nin niteliğine ve işin özelliğine yabancı nitelik taşımaz.(Şirketler için)
6.12 İşbu Sözleşme’nin tüm maddeleri Hizmet Sağlayıcı ve Alıcı tarafından okunmuş ve kabul edilmiş olup, bu Sözleşme ilgili etkinliğe ilişkin satışın tamamlandığı tarihte yürürlüğe girer.
7. HİZMET BEDELİNİN ÖDENMESİ
7.1 Alıcı’nın kredi kartı ile ödemede bulunabilmesi için kredi kartı bilgilerini tam ve eksiksiz olarak doldurması gerekmektedir.
7.2 Kredi kartı ile tek çekimde ödemede bulunulabileceği gibi, ödemeler taksitli olarak da yapılabilir. Taksitlendirme işlemlerinde, Alıcı ile banka arasında imzalanmış bulunan sözleşme hükümleri geçerlidir. Banka, kampanyalar düzenleyerek Alıcı’nın seçtiği taksit adedinin daha üzerinde bir taksit adedi uygulama ve/veya taksit erteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar bankanın tasarrufundadır.
7.3 Banka havalesi ya da EFT yoluyla yapılan ödemelerde Sözleşme’nin kurulma anı, ödemenin Hizmet Sağlayıcı’nın banka hesabına ulaştığı tarihtir. Banka havalesi ya da EFT yoluyla yapılan ödemelerde, 2 (İki) iş günü içinde ödemenin gerçekleşmemesi durumunda, Hizmet Sağlayıcı, hizmete ilişkin satış işlemini iptal etme hakkına haiz olacaktır.
7.4 Ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde, hizmetin alınmasından sonra, Alıcı’ya ait kredi kartının, Alıcı’nın rızası dışında yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeniyle, banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini Hizmet Sağlayıcı’ya ödememesi halinde, Hizmet Sağlayıcı sözleşmeye konu hizmeti ifa etmekten kaçınabilir.
8. CAYMA HAKKI
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15 (g) maddesi uyarınca işbu satım sözleşmesinden cayma hakkı mevcut olmayıp, yapılan satışlar kural olarak kesindir ve iadesi mümkün değildir.
9. BİLDİRİMLER
9.1 İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, Kanunda sayılan zorunlu haller dışında, e-posta ya da WhatsApp aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda Hizmet Sağlayıcı ile yaptığı e-posta ya da WhatsApp yazışmalarının bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
10. YETKİLİ MAHKEMELER
Hizmet Sağlayıcı, şikayet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dahilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
Hizmet Sağlayıcı : Muhammet Köse – muhammetkose.com.tr